VAUXHALL- BEDFORD KLUB DANMARK

er en interesseklub, der har det formål at holde Vauxhall og Bedford køretøjer så originale og velkørende som muligt.

Ud over Vauxhall og Bedford, uanset alder, er ejere af Panther Lima
også velkommen i klubben.

Ved klubbens arrangementer og gennem klubbladet kan vi hjælpe
hinanden med gode råd og reservedele.

Som medlem af klubben har du adgang til billig forsikring.
Du modtager klubbladet hver tredje måned, og kan annoncere gratis.

Klubben har siden 1999 været på nettet med en hjemmeside, som opdateres jævnligt.

Desuden er der hvert år en masse spændende arrangementer for klubbens medlemmer.

Uanset om du har Vauxhall, eller Bedford – eller bare interesserer dig for disse fine biler – så meld dig ind i klubben og vær med til at bevare dem.

Træf

Klubben har siden 1999 arrangeret Europæisk Vauxhall – Bedford Træf, hvor køretøjer fra hele Europa har deltaget.

Træffet har været afviklet både på Fyn, i Jylland og på Sjælland, hvor det har været afviklet på forskellige steder.

Endvidere har klubben siden 2003 været en del af VBOA International Vauxhall – Bedford Meeting, hvor Australien, Danmark, England, Irland, Nederlandene, Sverige og Schweiz på skift har været vært for dette store træf.

Træffet tog sit udspring i Vauxhalls 100 års Jubilæum i 2003, hvor deltagerne ønskede at besøge hinanden til træf i de respektive lande der deltog i The 1000 Mile Trial – et jubilæumsløb der ligeledes startede i 2003 som en del af VAuxhalls 100 års jubilæum.

OFTE STILLEDE SPØRGSMÅL

Hvilke køretøjer er velkomne i klubben?

Alle Vauxhall og Bedford køretøjer er velkomne i klubben uanset årgang. Endvidere er Panther Lima også velkommen i klubben.

Nordiske medlemmer

I Vauxhall – Bedford Klub Danmark har vi ikke KUN danske medlemmer.

Klubben har faktisk også medlemmer både i Norge og Sverige.

Så uanset hvor du bor skal du ikke være nervøs for, at melde dig ind i Vauxhall – Bedford Klub Danmark.

Selvfølgelig er vil medlemmer fra andre nordiske lande også være mere end velkomne, så tøv ikke med at melde Jer ind.